Spółka Info-TV-FM, operator mobilnej telewizji (DVB-H) w Polsce zaprezentowała ofertę hurtową dla firm , które chcą świadczyć usługę telewizji w komórce swoim klientom . Ceny za dostęp
Jednak to nie jedyne . Do nich należy doliczyć miesięczną opłatęza dostęp do sieci, która uzależniona jest od ilości obłupianych abonentów i wynosi od 1,6 mln do 1,24 mln zł przy liczbie abonentów powyżej 450 tysięcy.
Jak wyliczyła firma analityczna Audytel, miesięczny koszt, który mogą ponieść operatorzy w przeliczeniu na jednego klienta, zawiera się w przedziale od 32,50 zł (po przekroczeniu bazowej ilości 50 tys. klientów) do 4,06 zł przy obsługiwaniu 450 tys. użytkowników Do tych kwot operatorzy muszą doliczyć koszty pozyskania i obsługi klienta oraz marżę.
Według szacunków operatorów oferta telewizji mobilnej będzie atrakcyjna przy koszcie końcowym na poziomie maksymalnie kilkunastu złotych. Tak więc operatorzy przed pozyskaniem krytycznej liczby użytkowników (około 150 - 250 tys.) musieliby dopłacać do nierentownej usługi - podaje w raporcie Audytel.
Mobilna telewizja pod koniec września 2009 roku oficjalnie ruszyła w Warszawie. Do końca roku zasięg ma zostać powiększony o kolejnych 9 miast, usługa pojawi się w Lublinie, Płocku, Zielonej Górze, Koszalinie, Elblągu, Wałbrzychu, Włocławku, Kaliszu i Słupsku. Natomiast w 2010 roku planowane jest zwiększenie zasięgu m.in. o Katowice, Łódź, Gdańsk, Kraków, Chorzów, Wrocław, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz.
Przypomnijmy, że w ramach usługi mobilnej telewizji DVB-H dostępne są kanał m.in.: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, TVS, TV Puls, Eska TV, iTV, Tele5, Edusat BIS, Kino Polska, TV Biznes, MiniMini, ZigZap, Tok FM, Roxy FM, Złote Przeboje, RMF Maxxx, RMF Classic, RMF, Radio Zet, Antyradio, Planeta FM.
http://media2.pl/telekomunikacja/57657-telewizja-w-komorce:-w-jakiej-cenie.html
Jak wyliczyła firma analityczna Audytel, miesięczny koszt, który mogą ponieść operatorzy w przeliczeniu na jednego klienta, zawiera się w przedziale od 32,50 zł (po przekroczeniu bazowej ilości 50 tys. klientów) do 4,06 zł przy obsługiwaniu 450 tys. użytkowników
Według szacunków operatorów oferta telewizji mobilnej będzie atrakcyjna przy koszcie końcowym na poziomie maksymalnie kilkunastu złotych. Tak więc operatorzy przed pozyskaniem krytycznej liczby użytkowników (około 150 - 250 tys.) musieliby dopłacać do nierentownej usługi - podaje w raporcie Audytel.
Mobilna telewizja pod koniec września 2009 roku oficjalnie ruszyła w Warszawie. Do końca roku zasięg ma zostać powiększony o kolejnych 9 miast, usługa pojawi się w Lublinie, Płocku, Zielonej Górze, Koszalinie, Elblągu, Wałbrzychu, Włocławku, Kaliszu i Słupsku. Natomiast w 2010 roku planowane jest zwiększenie zasięgu m.in. o Katowice, Łódź, Gdańsk, Kraków, Chorzów, Wrocław, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz.
Przypomnijmy, że w ramach usługi mobilnej telewizji DVB-H dostępne są kanał m.in.: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, TVS, TV Puls, Eska TV, iTV, Tele5, Edusat BIS, Kino Polska, TV Biznes, MiniMini, ZigZap, Tok FM, Roxy FM, Złote Przeboje, RMF Maxxx, RMF Classic, RMF, Radio Zet, Antyradio, Planeta FM.
http://media2.pl/telekomunikacja/57657-telewizja-w-komorce:-w-jakiej-cenie.html
do kanałów nie są wysokie: 1,30 zł za pakiet podstawowy, oraz 0,80 zł za kanał płatny
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz